🌟缉熙🌈

春观夜櫻 夏望繁星 秋赏满月 冬会初雪
春花琳琅 夏雨洪荒 秋月诡谲 冬雪苍茫
A New Day Has Come - Celine Dion

12种颜色:

Celine Dion  席琳迪翁  是一位著名的法语和英语 女流行歌手,有流行天后之称。

《ANewDayHasCome(真爱来临)》是CelineDion2002年复出歌坛的全新专辑。该专辑名称对于CelineDion有特别意义,她也希望能从某种角度鼓动、激励人们迎向未来。

中文名
(真爱来临)
外文名
A New Day Has Come
歌唱者
Celine Dion
发行时间
2002年

中英文歌词
A new day has come 因为真爱来临

A new day has come 因为真爱来临

I was waiting for so long 漫长等待

For a miracle to come 等待奇迹的出现

Everyone told me to be strong 大家告诉我要坚强

Hold on and don't shed a tear 坚定和不落泪

Through the darkness and good times 走过漫漫长夜与美好时光

I knew I'd make it through 我知道我一定会安然无恙

And the world thought I had it all 世人都以为我拥有一切

But I was waiting for you 但是,我正在等待着你

Hush, love 安静地爱

I see a light in the sky 我看见一道光芒划过天际

Oh, it's almost blinding me 几乎夺走我的目光

I can't believe I've been touched by an angel with love 不敢相信,天使触动了我

Let the rain come down 就让大雨滂沱落下

And wash away my tears 洗去我的泪水

Let it fill my soul 就让大雨注满我的灵魂

And drown my fears 淹没我的恐惧

Let it shatter the walls 就让大雨粉碎心墙

For a new sun 等待新的曙光

A new day has come 因为真爱来临

Where it was dark now there is light 光芒万丈,不再黑暗

Where there was pain, now there's joy 满心欢喜,不再痛苦

Where there was weakness, I found my strength 自信十足,不再脆弱

All in the eyes of a boy 我看到男孩的纯真眼神

Hush now 万籁俱静

I see a light in the sky 我看见一道光芒划过天际

Oh, it's almost blinding me 几乎夺走我的目光

I can't believe I've been touched by an angel with love不敢相信,天使触动了我

Let the rain come down 就让大雨滂沱落下

And wash away my tears 洗去我的泪水

Let it fill my soul 就让大雨注满我的灵魂

And drown my fears 淹没我的恐惧

Let it shatter the walls 就让大雨粉碎心墙

For a new sun 等待新的曙光

A new day has come 因为真爱来临

Let the rain come down 就让大雨滂沱落下

And wash away my tears 洗去我的泪水

Let it fill my soul 就让大雨注满我的灵魂

And drown my fears 淹没我的恐惧

Let it shatter the walls 就让大雨粉碎心墙

For a new sun 等待新的曙光

A new day has come 因为真爱来临

评论

热度(37)